Інформаційно-консультаційний центр

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ!

Для розгляду спірних питань та ситуацій, які після звернення до центру обслуговування потребують додаткового вирішення, клієнти можуть звертатися до Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ)

 

Кваліфіковані фахівці ІКЦ надають безкоштовно інформацію та консультацію з наступних питань:

  • Змін в законодавстві про електроенергетику
  • Застосування діючих нормативно-правових актів в сфері електроенергетики;
  • Порядок розрахунків за спожиту електричну енергію (в частині алгоритму формування рахунків), тарифи на електроенергію та порядок їх застосування;
  • Можливість розрахунку за зонними приладами обліку;
  • Можливість за допомогою мережі Інтернет отримувати інформацію про особовий рахунок споживача (заборгованість, платежі, покази приладів обліку, пільги і т.п.);
  • Інші питання щодо взаємовідношень споживачів електричної енергії та ТОВ “КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ”.
Графік роботи:

понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00

п’ятниця: з 8:00 до 15:45

перерва: з 12:00 до 12:45

субота, неділя: вихідний

 

Щоб записатися на прийом до фахівців ІКЦ, необхідно зателефонувати до контакт-центру ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» за номерами:

+38 (044) 277 18 18 (зі стаціонарних телефонів)

+38 (067) 277 18 18 (для абонентів Київстар)

+38 (066) 277 18 18 (для абонентів Vodafone)

Під час телефонного звернення необхідно  повідомити своє ім’я, адресу, контактний телефон і стислий зміст питання, яке необхідно розглянути.

 

Прийом фахівців ІКЦ відбувається щочетверга з 8:00 до 17:00 у центрі обслуговування клієнтів за адресою:

01050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 31.