Укр Рус
Новини
29 березня 2018

«Київенерго» у Viber: відтепер передавати показання тепла та гарячої води можна у месенджері

З кінця березня 2018 р. клієнти «Київенерго» можуть скористатись новим сервісом з питань опалення та гарячої води – паблік-акаунтом Viber.
 
Відтепер у Viber клієнти «Київенерго» можуть передавати показання індивідуальних приладів обліку опалення та гарячого водопостачання й контролювати стан розрахунків за допомогою «звіту про оплату». Надалі  «Київенерго» планує розширювати функціонал месенджеру, аби зробити процес обслуговування клієнтів ще зручнішим.
 
Щоб скористатись новим сервісом, зробіть один з наступних кроків:
  • Знайдіть паблік-акаунт «Київенерго» у Viber: у додатку перейдіть на сторінку «Паблік», введіть в рядок пошуку «Київенерго» та підпишіться на паблік-акаунт.
  • Перейдіть у месенджер за посиланням https://viber.com/kyivenergo
  • Зчитайте QR-код

Нагадуємо, передавати показання лічильників опалення та гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня. Окрім нового сервісу Viber, це можна зробити за допомогою особистого кабінету з гарячої води та опалення, у контакт-центрі «Київенерго» за новим номером (044) 202-15-53 в автоматичному режимі за допомогою IVR (п.2 в головному меню), у будь-якому центрі обслуговування клієнтів або у паперовому рахунку, зазначивши їх у графі для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи.