Новини
15 березня 2019

Чверть мільйона запитів на місяць обробляють оператори контакт-центру «Київських енергетичних послуг»

15 березня світ відзначає День захисту прав споживачів. Спеціалісти компанії «Київські енергетичні послуги» щодня консультують споживачів електроенергії. В середньому за місяць контакт-центр відповідає на 250 тисяч дзвінків і повідомлень.

Зателефонувавши за номерами (044/067/066) 277-18-18, клієнти «Київських енергетичних послуг» можуть:

  • дізнатися про поточні тарифи на електроенергію
  • отримати консультації щодо виставленого рахунку, реформи ринку електроенергії, договорів на постачання, енергоефективності
  • замовити сервіси та додаткові послуги компанії
  • дізнатися режим роботи компанії та іншу довідкову інформацію
  • залишити свої відгуки та пропозиції.

Контакт-центр працює за максимально зручним графіком, щоденно, без свят і вихідних, з 7:00 до 21:00 та приймає близько 220 тисяч дзвінків на місяць. Але для отримання персональної консультації від фахівців «Київських енергетичних послуг» не обов‘язково телефонувати на гарячу лінію. Швидко та зручно питання можна адресувати в особисті повідомлення сторінці компанії на Facebook, через форму зворотного зв‘язку на сайті https://kep.com.ua або електронною поштою [email protected]. Отримати дистанційну консультацію можна і через форму зворотного зв‘язку в Особистому кабінеті https://ok.kep.com.ua. В онлайн-сервісі зареєстровано понад 660 тисяч користувачів.

«Коли люди згадують про комунальні послуги, в голові з‘являється картинка черг, які треба відстояти, або великої кількості документів, які треба заповнити. - каже директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. – Наше завдання як постачальника електроенергії – створити всі умови, щоб таке враження відійшло у минуле і дати можливість клієнту вирішити будь-яке питання дистанційно, без відвідання центру обслуговування. Для цього наша команда постійно працює над створенням нових каналів електронного зв‘язку та вдосконаленням старих. Поступово зникає необхідність оформлення паперових документів, система максимально спрощується для споживача».

Щомісячно спеціалісти центрів обслуговування клієнтів «Київських енергетичних послуг» обробляють понад 33 тисяч звернень.

Нагадаємо, питання щодо технічного стану електромереж, якості та надійності енергопостачання слід адресувати відповідному операторові системи розподілу, до мереж якого підключено об’єкт споживача.