Новини
30 квітня 2019

Комунальний квест: як правильно передавати показники лічильника

Щомісячно 1 числа стартує справжній комунальний квест: потрібно подивитися на лічильнику, скільки електроенергії було спожито за попередній місяць і надіслати ці цифри постачальнику, аби той провів точні нарахування. «Київські енергетичні послуги» мають одразу декілька «ключів», які допоможуть зробити цей процес швидким і комфортним.

Ключ 1. Навіщо це робити?

Якщо зафіксувати показники лічильника станом на 1 травня та передати їх з 1 по 4 травня, ви отримаєте платіжку за електроенергію з актуальною сумою. В іншому разі нарахування буде проведено за середньодобовим споживанням на основі двох показників, що були передані або зафіксовані раніше. Дані у платіжці в такому випадку можуть відрізнятися від фактичних.

Ключ 2. Найзручніший спосіб передачі.

Комфортніше за все для передачі показників лічильника скористатись Особистим кабінетом на сайті «Київських енергетичних послуг». Це сервіс, який допомагає швидко занести усі необхідні дані, сформувати рахунок і сплатити його за лічені хвилини, обравши систему без комісії. Таким чином ви виконаєте усі квести, пов‘язані з електроенергією, на місяць уперед.

Ключ 3. У мене тільки телефон.

В такому випадку краще за все скористатись інтерактивним голосовим помічником. Для цього достатньо зателефонувати до контакт-центру за номерами (044/067/066) 277-18-18, у тоновому режимі натиснути цифру «3», ввести номер особового рахунку (11 цифр) і показники лічильника та підтвердити їх.

Ключ 4. Може є ще якісь способи? 

Якщо з якихось причин перші два способи вам не підходять, можна повідомити показники через форму зворотного зв‘язку на сайті; написати в особисті повідомлення сторінці компанії у Facebook або використати для цього Особистий кабінет/контакт-центр оператора системи розподілу, до мереж якого підключено об‘єкт.