Новини
08 травня 2019

Помилково сплачені у березні за старими реквізитами кошти зараховано на особові рахунки побутових клієнтів «Київських енергетичних послуг»

Процес перерахування помилкових сплат за електроенергію, здійснених побутовими споживачами в березні за старими реквізитами, завершено. «Київські енергетичні послуги» зарахували на особові рахунки клієнтів 5,2 млн грн., які отримали від попереднього постачальника – «ДТЕК Київських електромереж». Перераховані кошти будуть враховані в платіжках за спожиту електроенергію, також їх можна побачити в Особистому кабінеті.

Компанія «Київські енергетичні послуги» визначена державою як постачальник універсальної послуги для столиці та приймає усі платежі за електроенергію від населення з 1 січня 2019 року. Проте ще залишились споживачі, які помилково продовжують сплачувати попередньому постачальнику, який зараз є оператором системи розподілу. Втім, якщо ви помилились та заплатили за старими реквізитами, то питання з перерахуванням помилкових сплат компанія вирішує самостійно.

«На даному етапі клієнтам не потрібно звертатися до центрів обслуговування чи контакт-центру, аби вирішити питання з помилковими сплатами: компанія самостійно відпрацьовує ці питання з попереднім постачальником, - зазначає директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. – Хочу подякувати усім клієнтам, які дисципліновано сплачують за спожитий енергоресурс новому постачальнику. Щомісяця процент помилкових сплат зменшується, все більше людей реєструються в Особистому кабінеті, який ми спеціально розробили, щоб киянам було зручніше вирішувати свої питання з внесенням показників лічильників та оплатою». 

А для клієнтів, які прагнуть мобільності у своїх відносинах з енергопостачальником, в тестовому режимі вже запрацював мобільний додаток «Київських енергетичних послуг» для смартфонів на Android та iOS.