Новини
19 червня 2019

Без паперової платіжки: скільки сплачувати за спожиту електроенергію?

Постачальник «Київські енергетичні послуги» створив усі умови, аби еконалаштовані кияни могли відмовитися від отримання паперової платіжки, а усі інші вберегтися від її випадкової втрати листоношою чи у під‘їзді.

Інколи трапляються випадки, коли листоноша не доставляє платіжку вчасно, або ж вона губиться у купі інших папірців біля поштових скриньок у під‘їздах. А чимало киян взагалі відмовляються від паперу, дбаючи про навколишнє середовище. Зробити це можна через Особистий кабінет у розділі Кошти-Рахунки-Новий рахунок, обравши опцію «Користувач самостійно отримує рахунки на сайті».

«Київські енергетичні послуги» підготували дистанційні та зручні канали зв‘язку, що допоможуть розібратись із нарахуваннями у будь-який зручний клієнту час:

  •          Особистий кабінет дозволяє побачити свої нарахування, занести показники лічильника, сформувати платіжку та оплатити її без комісії
  •          мобільний додаток «Київські енергетичні послуги» (детальна інформація про нього буде у платіжках за травень, які споживачі отримують у червні) – це функціонал Особистого кабінету для вашого смартфона
  •          на сторінці «Київських енергетичних послуг» у Facebookможна отримати дані, надіславши особисте повідомлення та вказавши особовий рахунок
  •          за телефонами контакт-центру (044/066/067) 277 18 18, зв‘язавшись з оператором або у автоматичному режимі
  •          у касах банків («ПриватБанк», «Ощадбанк», «ПУМБ», «Банк Фамільний») чи на «Укрпошті»
  •          у терміналах самообслуговування чи інтернет-банкінгу, де є функція оплати комунальних послуг. Щоб дізнатися нарахування, оберіть електропостачальника «Київські енергетичні послуги» та введіть номер особового рахунку
  •          якщо споживач з певних причин не знає номер особового рахунку, його можна уточнити у контакт-центрі «Київських енергетичних послуг» за телефонами (044/066/067) 277 18 18, або через Facebook. Для швидкої ідентифікації достатньо назвати адресу та ПІБ власника житла.    

«Ми вважаємо, що цифрова епоха вимагає дистанційних рішень, тому працюємо над тим, аби зробити існуючі канали зв‘язку з постачальником ще комфортнішими, а також створюємо нові, - каже директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. – Клієнта не має відволікати від його справ необхідність передавати показники чи сплачувати за спожиту електроенергію, усе це можна зробити за допомогою смартфона чи комп‘ютера, сидячи вдома чи у транспорті».