Новини
25 червня 2019

«Треба вчитися берегти енергію!» - мільйонна клієнтка контакт-центру «Київських енергетичних послуг» отримала в подарунок Розумний WATT

Теплим червневим вечором Олена Міщенко зайшла до Особистого кабінету на сайті «Київських енергетичних послуг», щоб передати показники лічильника. Вирішила уточнити суму нарахувань і наступного ранку зателефонувала до контакт-центру.

– Близько 9 ранку вирішила зателефонувати до контакт-центру, – розповідає Олена Іванівна. – Хвилини за дві-три зв‘язалась з оператором, відповіла мені приємна дівчина, все швидко пояснила. Сказала: не переживайте, у вас все добре, ви якраз показники внесли, а то була сума по середньодобових нарахуваннях.

До нового постачальника Олена Міщенко звернулась уперше: раніше потреби не виникало.

– Знаєте, я дуже законослухняна людина, завжди дотримуюсь усіх правил. Знаю, що передавати показники треба з 1 по 4 число місяця. Дуже переживаю, аби не було заборгованості, ­­– каже вона. – Характер такий, пунктуальна, обов‘язкова. Та й рід діяльності – працюю у страховій компанії – привчає до порядку. Думаю, що кожна людина має так ставитися до правил, тоді й життя буде кращим.

Через декілька днів їй перетелефонували з «Київських енергетичних послуг» і запросили в гості: Олена Іванівна стала мільйонною клієнткою, яка звернулася до контакт-центру компанії.

– У мене перше запитання було: це не розіграш? Потім уже стала розпитувати, запросили відвідати офіс, сказали, що вручать подарунок… Пощастило, ледь не вперше в житті щось виграла! – сміється жінка.

Енергоефективний набір Розумний WATT Олені Міщенко вручав директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. Разом з інструкцією, як користуватися набором, та порадами з енергоефективності.

– Найголовніше у наборі – це, звичайно ж, лічильник. Він двозонний, вже параметризований і дозволяє сплачувати за спожиту з 23 вечора до 7 ранку електроенергію вдвічі менше, – зазначив Мельников. – Вам його встановлять «під ключ». Також тут є LED-лампи, які споживають в 10 разів менше звичайних ламп розжарювання, а служать роки. І розумна розетка, до якої можна підключити, наприклад, пральну машину, бойлер, посудомийну машину. Потім програмуєте її на включення в нічний час – і зберігаєте гроші на оплаті рахунків за електроенергію.

З енергоефективністю Олена Іванівна вже знайома: використовує LED-лампи і вважає, що треба вчитися економити всі види енергії.

– Ще років 10 тому енергоефективність була чимось далеким. А зараз починаєш задумуватися, що треба економити. За кордоном до цього вже звикли. А у нас все тільки починається, треба вчитися берегти енергію, – каже вона.

До речі, більшість клієнтів, які телефонують по гарячим номерам контакт-центру (044/066/067) 277-18-18, обирають не спілкування з оператором, а роботу з інтерактивним голосовим помічником. З мільйона прийнятих дзвінків з фахівцями хотіли поспілкуватися трішки більше чверті споживачів – 265 тисяч киян, населення цілого району столиці. Усі інші передавали показники лічильників і прослуховували необхідну інформацію в автоматичному режимі. Багато хто обирає інші канали: зв‘язуватися через Facebook або писати електронні листи.

Олена Іванівна також обіцяє писати:

– Я на сайті «Київських енергетичних послуг» дізналась, що у вас є сторінка на Facebook, і першого разу вирішила потелефонувати, але тепер буду писати повідомлення. Добре, що є така можливість, дякую. Технології не стоять на місці, треба все робити для людей, щоб можна було не відпрошуватися з роботи для вирішення своїх питань, і було комфортно. Це найголовніше.