Новини
27 червня 2019

Чверть домогосподарств Києва передають показники лічильників електроенергії дистанційно

Дані лічильників потрібно передавати щомісяця з 1 по 4 число. Сума до сплати за спожиту електроенергію тоді розраховується за фактичними показниками. Вони більш точні, ніж середньодобові, які розраховує система, отже ви зберігаєте власні кошти.

На початку червня 2019 року 230 тисяч домогосподарств передали показники лічильників електроенергії дистанційно.

Переважна більшість – 185 тисяч – скористалися Особистим кабінетом на сайті «Київських енергетичних послуг». Він дозволяє за лічені хвилини занести показники, сформувати квитанцію та сплатити рахунок.

На другому місці – 41 тисяча клієнтів – інтерактивний голосовий помічник. Щоб передати показники телефонному роботу, потрібно подзвонити до контакт-центру за номерами  (044/067/066) 277-18-18 та у тоновому режимі натиснути «3». Після цього ввести номер особового рахунку (11 цифр), власні показники і підтвердити їх.

На третьому місці – звичайна розмова з оператором контакт-центру. Так вчинили 5 тис клієнтів.

Ще 400 клієнтів написали свої показники особистим повідомленням сторінці постачальника у Facebook і вказали особовий рахунок.

Найшвидший спосіб передачі показників – через мобільний додаток у смартфоні. Одну хвилину достатньо витратити щомісяця, щоб відкрити додаток з функціями Особистого кабінету, передати показники і сплатити рахунок.

«Кількість людей, які користуються цифровими сервісами від постачальника електроенергії зростає, - каже директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. – Зі свого боку ми працюємо над розширенням каналів зв‘язку, щоб кожному клієнту було зручно вирішувати усі питання, пов‘язані з електропостачанням і розкажемо про новини у цьому напрямку найближчим часом».