Новини
01 серпня 2019

Показники електролічильників у липні передали 255 тисяч киян – на 10% більше, ніж у червні

Все більше клієнтів «Київських енергетичних послуг» користуються дистанційними каналами для передачі показників лічильників. Згідно статистики компанії, у липні передали показники 255 тисяч домогосподарств. У червні було 230 тисяч.

Дані лічильників потрібно передавати щомісяця з 1 по 4 число. Сума до сплати за спожиту електроенергію тоді розраховується за фактичними показниками. Вони більш точні, ніж середньодобові, які розраховує система, отже ви зберігаєте власні кошти.

Традиційно вже, найулюбленіший спосіб передачі показників – це Особистий кабінет на сайті «Київських енергетичних послуг». Ним скористались 197 тисяч киян.

Друге місце посів інтерактивний голосовий помічник – 39,5 тисяч людей потелефонували (044/067/066) 277-18-18 та у тоновому режимі натиснули «3». Після чого ввели 11 цифр особового рахунку і свої актуальні показники.

На третьому місці – розмова з оператором контакт-центру, так вчинили 11 тисяч людей.

Четверте місце посів новачок – мобільний додаток «Київських енергетичних послуг» з‘явився відносно недавно, але показує впевнене зростання: близько 7000 клієнтів передають показники за допомогою смартфону з будь-якого місця у будь-який час.

І, нарешті, соцмережами та електронною поштою на початку липня скористались більше 500 людей. Можете дізнатись, що відбувається, коли ви пишете постачальнику наFacebook.

«Дуже приємно бачити, що робота, яку виконує компанія у сфері клієнтського сервісу приносить бажані результати. Люди стають більш діджитальними та надають перевагу саме сучасним сервісам. Як постачальник електроенергії ми сприяємо цьому тренду», – каже директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников.